Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
takich przedsiębiorstwach pracowników banku (Kundenberater i Firmenkundenbetreuer), którzy w ich czasie załatwiają wszelkie sprawy związane ze współpracą banku z klientem.
Stosunkowo często stosowaną ostatnio formą dystrybucji usług bankowych jest tzw. home banking. Kontakty klienta z bankiem ograniczają się w tym przypadku do łączności komputerowej. Forma ta dotyczy wielkich przedsiębiorstw i skomplikowanych usług.
Względy ekonomiczne zmuszają banki do dokładnej analizy opłacalności utrzymywania szerokiej sieci swoich oddziałów i filii. W Europie Zachodniej wiele oddziałów zostało ostatnio zmienionych z tradycyjnych na oddziały o zdecydowanej przewadze urządzeń samoobsługowych (automaty do wpłat i wypłat określonych kwot, drukowania wyciągów o stanie rachunków, przyjmowania zleceń na otwarcie rachunków
takich przedsiębiorstwach pracowników banku (&lt;name type="org"&gt;Kundenberater&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;Firmenkundenbetreuer&lt;/&gt;), którzy w ich czasie załatwiają wszelkie sprawy związane ze współpracą banku z klientem.<br>Stosunkowo często stosowaną ostatnio formą dystrybucji usług bankowych jest tzw. &lt;foreign lang="eng"&gt;home banking&lt;/&gt;. Kontakty klienta z bankiem ograniczają się w tym przypadku do łączności komputerowej. Forma ta dotyczy wielkich przedsiębiorstw i skomplikowanych usług.<br>Względy ekonomiczne zmuszają banki do dokładnej analizy opłacalności utrzymywania szerokiej sieci swoich oddziałów i filii. W Europie Zachodniej wiele oddziałów zostało ostatnio zmienionych z tradycyjnych na oddziały o zdecydowanej przewadze urządzeń samoobsługowych (automaty do wpłat i wypłat określonych kwot, drukowania wyciągów o stanie rachunków, przyjmowania zleceń na otwarcie rachunków
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego