Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dotarcie do odbiorcy jest silnie zakłócane przez inne wiadomości lub elementy sytuacji. Ograniczona pojemność komunikatów reklamowych jest efektem dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, reklama jest płatną formą komunikacji i ten fakt ma charakter konwencjonalny. Po drugie, silnie ograniczona pojemność wiadomości wynika ze struktury bloków reklamowych. Powoduje ona silne skupienie wielu skondensowanych przekazów w przestrzeni zdecydowanie wydzielonej z merytorycznego pasma informacyjnego. Siłą rzeczy - przekazy stają się wobec siebie niezwykle konkurencyjne, nie tylko pod względem treści i formy, ale też sposobu dotarcia do odbiorcy. Ograniczona pojemność komunikatu wymusza fragmentaryczny zapis w wielu przekazach, które dla odbiorcy mogą mieć wartość wyjaśniającą, więc wymusza też
dotarcie do odbiorcy jest silnie zakłócane przez inne wiadomości lub elementy sytuacji. Ograniczona pojemność komunikatów reklamowych jest efektem dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, reklama jest płatną formą komunikacji i ten fakt ma charakter konwencjonalny. Po drugie, silnie ograniczona pojemność wiadomości wynika ze struktury bloków reklamowych. Powoduje ona silne skupienie wielu skondensowanych przekazów w przestrzeni zdecydowanie wydzielonej z merytorycznego pasma informacyjnego. Siłą rzeczy - przekazy stają się wobec siebie niezwykle konkurencyjne, nie tylko pod względem treści i formy, ale też sposobu dotarcia do odbiorcy. Ograniczona pojemność komunikatu wymusza fragmentaryczny zapis w wielu przekazach, które dla odbiorcy mogą mieć wartość wyjaśniającą, więc wymusza też
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego