Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
niebezpieczną", "z podwójną trakcją" lub innymi. Przy telefonicznym zapowiadaniu pociągów, gdy wszystkie jego reguły są ściśle stosowane, gwarantowane jest pełne bezpieczeństwo ruchu pociągów na szlaku, jednak w razie błędu człowieka albo nieprzestrzegania przepisów i nieprecyzyjnego porozumiewania się dyżurnych ruchu, bezpieczeństwo to zostaje bardzo obniżone.
O tym jak poważną rzeczą jest skrupulatne przestrzeganie wszystkich zasad podczas prowadzenia ruchu pociągów na podstawie telefonicznego zapowiadania pociągów świadczy wypadek, który miał miejsce 09.09.1995 roku na szlaku Kalety - Koszęcin, gdzie dyżurna ruchu stacji Kalety po wywołaniu dyżurnej ruchu stacji Koszęcin potwierdziła przybycie pociągu w formie: "przyjechał o 12:03, jedziemy dalej, o 12:04
niebezpieczną", "z podwójną trakcją" lub innymi. Przy telefonicznym zapowiadaniu pociągów, gdy wszystkie jego reguły są ściśle stosowane, gwarantowane jest pełne bezpieczeństwo ruchu pociągów na szlaku, jednak w razie błędu człowieka albo nieprzestrzegania przepisów i nieprecyzyjnego porozumiewania się dyżurnych ruchu, bezpieczeństwo to zostaje bardzo obniżone. <br>O tym jak poważną rzeczą jest skrupulatne przestrzeganie wszystkich zasad podczas prowadzenia ruchu pociągów na podstawie telefonicznego zapowiadania pociągów świadczy wypadek, który miał miejsce 09.09.1995 roku na szlaku Kalety - Koszęcin, gdzie dyżurna ruchu stacji Kalety po wywołaniu dyżurnej ruchu stacji Koszęcin potwierdziła przybycie pociągu w formie: "przyjechał o 12:03, jedziemy dalej, o 12:04
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego