Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
odmówił od razu: "Nie chcę piosenek o narkotykach". W wytwórni Elektra odpowiedź brzmiała: "Żadnych altówek". Życzliwość okazał dopiero Tom Wilson z wytwórni Columbia producent wczesnych albumów Boba Dylana i duetu Simon & Garfunkel oraz debiutu Franka Zappy. Zasugerował, by poczekali, bo spodziewał się zostać szefem Verve, oddziału koncernu MGM, który miał skupiać nowych, psychodelicznych wykonawców. Pierwszy kontrakt nowa wytwórnia podpisała z Mothers Of Invention, a następny właśnie z The Velvet Underground.
Latem 1966 roku Wilson zorganizował dodatkowe sesje nagraniowe, podczas których ponownie zarejestrowano Heroin, Venus In Furs, I'rn Waiting For The Man oraz przeznaczoną na singla balladę Sunday Morning. Początkowo miała ją
odmówił od razu: "Nie chcę piosenek o narkotykach". W wytwórni Elektra odpowiedź brzmiała: "Żadnych altówek". Życzliwość okazał dopiero Tom Wilson z wytwórni Columbia producent wczesnych albumów Boba Dylana i duetu Simon &amp; Garfunkel oraz debiutu Franka Zappy. Zasugerował, by poczekali, bo spodziewał się zostać szefem Verve, oddziału koncernu MGM, który miał skupiać nowych, psychodelicznych wykonawców. Pierwszy kontrakt nowa wytwórnia podpisała z Mothers Of Invention, a następny właśnie z The Velvet Underground.<br>Latem 1966 roku Wilson zorganizował dodatkowe sesje nagraniowe, podczas których ponownie zarejestrowano Heroin, Venus In Furs, I'rn Waiting For The Man oraz przeznaczoną na singla balladę Sunday Morning. Początkowo miała ją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego