Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
3600 koni mechanicznych, a wagę mniejszą od prawdziwego mustanga o całe 600 kilogramów. Ale nie ma rzeczy doskonałych. "Przed dwoma laty mieliśmy nielichą przygodę - wspomina Mike Wilton, jeden z mechaników teamu. - Na ostatnim nawrocie "Czarownicy" pękły przewody olejowe. Olej zalał owiewkę kabiny i na ostatniej prostej Bill leciał praktycznie na ślepo. I przeleciał. Ale lądowanie nie było już tak udane, samolot zarył śmigłem w piach". Efekt: zatarty silnik, połamane śmigło, uszkodzone golenie kół, w sumie grubo ponad to, ile wyniosła nagroda za wygranie tego wyścigu, czyli 50 tysięcy dolarów. Dlatego w zeszłym roku "Tygrys" nie brał udziału w wyścigu. Samolot nie
3600 koni mechanicznych, a wagę mniejszą od prawdziwego mustanga o całe 600 kilogramów. Ale nie ma rzeczy doskonałych. "Przed dwoma laty mieliśmy nielichą przygodę - wspomina Mike Wilton, jeden z mechaników teamu. - Na ostatnim nawrocie "Czarownicy" pękły przewody olejowe. Olej zalał owiewkę kabiny i na ostatniej prostej Bill leciał praktycznie na ślepo. I przeleciał. Ale lądowanie nie było już tak udane, samolot zarył śmigłem w piach". Efekt: zatarty silnik, połamane śmigło, uszkodzone golenie kół, w sumie grubo ponad to, ile wyniosła nagroda za wygranie tego wyścigu, czyli 50 tysięcy dolarów. Dlatego w zeszłym roku "Tygrys" nie brał udziału w wyścigu. Samolot nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego