Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
niższych biegów nie ułatwiają przesuwania się w korkach ulicznych, a sztywne zawieszenie trochę męczy przy przejeżdżaniu przez pułapki zastawione po zimie przez naszych drogowców. I co z tego?
S 16 nie jest samochodem dla rozleniwionych kierowców, przyzwyczajonych do tego, że nowoczesne auta wybaczają im większość błędów. Bardzo szybka jazda po śliskiej nawierzchni przypomina golenie się... brzytwą. Co prawda można się ogolić i w inny sposób, jednak brzytwa daje najwięcej satysfakcji. Jeśli brakuje wam precyzji, nawet tego nie próbujcie, naprawdę łatwo się nią skaleczyć...
Piotr R. Frankowski



DO WYBORU - DO KOLORU

Na podwoziach ciężarówek średniotonażowych montuje się różne rodzaje nadwozi - zwykłe skrzynie
niższych biegów nie ułatwiają przesuwania się w korkach ulicznych, a sztywne zawieszenie trochę męczy przy przejeżdżaniu przez pułapki zastawione po zimie przez naszych drogowców. I co z tego?<br>S 16 nie jest samochodem dla rozleniwionych kierowców, przyzwyczajonych do tego, że nowoczesne auta wybaczają im większość błędów. Bardzo szybka jazda po śliskiej nawierzchni przypomina golenie się... brzytwą. Co prawda można się ogolić i w inny sposób, jednak brzytwa daje najwięcej satysfakcji. Jeśli brakuje wam precyzji, nawet tego nie próbujcie, naprawdę łatwo się nią skaleczyć...<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;DO WYBORU - DO KOLORU&lt;/tit&gt;<br><br>Na podwoziach ciężarówek średniotonażowych montuje się różne rodzaje nadwozi - zwykłe skrzynie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego