Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dotarcia wiadomości do odbiorcy, a także zachowania ciągłości komunikacji. Ponadto wizualna część przekazu powinna spełniać następujące podstawowe kryteria:
1,
skutecznie selekcjonować komunikat z tła informacji konkurencyjnych;
2,
odnosić swe konkretne, związane z opisywaną sytuacją, znaczenie do cech kluczowych produktu, marki lub kolejnych przekazów danej kampanii;
3,
tworzyć związek znaczeniowy ze sloganem oraz, jeśli to możliwe, także z zawiązaniem i pointą tekstu;
4,
przy kolejnych ekspozycjach pogłębiać interpretację przekazu;
5,
odnosić się do odbiorcy lub pozostałych części wiadomości;
6,
wykorzystywać szybkość percepcji oraz ładunek emocjonalny informacji kodowanych wizualnie;
7,
opóźniać wysycenie wiadomości poprzez metaforyczność, wieloznaczność lub szybkie ukierunkowanie uwagi odbiorcy na pozostałe
dotarcia wiadomości do odbiorcy, a także zachowania ciągłości komunikacji. Ponadto wizualna część przekazu powinna spełniać następujące podstawowe kryteria: <br>1, <br>skutecznie selekcjonować komunikat z tła informacji konkurencyjnych; <br>2, <br>odnosić swe konkretne, związane z opisywaną sytuacją, znaczenie do cech kluczowych produktu, marki lub kolejnych przekazów danej kampanii; <br>3, <br>tworzyć związek znaczeniowy ze sloganem oraz, jeśli to możliwe, także z zawiązaniem i pointą tekstu; <br>4, <br>przy kolejnych ekspozycjach pogłębiać interpretację przekazu; <br>5, <br>odnosić się do odbiorcy lub pozostałych części wiadomości; <br>6, <br>wykorzystywać szybkość percepcji oraz ładunek emocjonalny informacji kodowanych wizualnie; <br>7, <br>opóźniać wysycenie wiadomości poprzez metaforyczność, wieloznaczność lub szybkie ukierunkowanie uwagi odbiorcy na pozostałe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego