Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z użytkowaniem produktu.
Slogan, ze względu na częstość wykorzystania w wielu rodzajach komunikatów, powinien być krótki, łatwy do wymówienia i mieć cechy ułatwiające zapamiętanie. Slogany kampanii reklamowych uznanych za modelowe w większości charakteryzowała też przyczynowa relacja między elementami.
Doskonałymi przykładami stosowania związków przyczynowych między elementami sloganu oraz pojemnym kontekstem pozycjonowania są hasła, identyfikujące renomowane marki lub skuteczne kampanie reklamowe:
Creative at heart - Akai
Think small - Volkswagen
When you are only No. 2, you try harder. Or else - Avis
Swatch. The others just watch. - Swatch
Tłumaczenie sloganów zwykle gubi połowę ich sensu. Mogłoby ono wyglądać mniej więcej
produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z użytkowaniem produktu. <br>Slogan, ze względu na częstość wykorzystania w wielu rodzajach komunikatów, powinien być krótki, łatwy do wymówienia i mieć cechy ułatwiające zapamiętanie. Slogany kampanii reklamowych uznanych za modelowe w większości charakteryzowała też przyczynowa relacja między elementami. <br>Doskonałymi przykładami stosowania związków przyczynowych między elementami sloganu oraz pojemnym kontekstem pozycjonowania są hasła, identyfikujące renomowane marki lub skuteczne kampanie reklamowe: <br>Creative at heart - Akai <br>Think small - Volkswagen <br>When you are only No. 2, you try harder. Or else - Avis <br>Swatch. The others just watch. - Swatch <br>Tłumaczenie sloganów zwykle gubi połowę ich sensu. Mogłoby ono wyglądać mniej więcej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego