Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
dobre. Powstała luksusowa limuzyna bez kwadratowej kabiny kierowcy i prawie pionowo opadającej linii tylnej szyby. Charakteryzuje ją miękka, trochę kocia linia nadwozia oraz potężna przednia maska z typową dla tej marki atrapą chłodnicy. Boczne przetłoczenia nadają jej niepowtarzalny wygląd i jednocześnie podkreślają moc oraz wrażenie bezpieczeństwa, z którego samochody Volvo słyną zresztą od dawna. Kabina tradycyjnie komfortowa - skórzana, jasna tapicerka połączona z zamszem, klasyczna deska rozdzielcza (bez modnych ciekłokrystalicznych wskaźników; wyjątkiem jest ekran systemu nawigacji satelitarnej), elektrycznie sterowane, superwygodne fotele z pamięcią kilkunastu pozycji. Kabina jest doskonale wyciszona (swobodnie można rozmawiać nawet przy 5 tys. obrotów na minutę). Na tylnej kanapie
dobre. Powstała luksusowa limuzyna bez kwadratowej kabiny kierowcy i prawie pionowo opadającej linii tylnej szyby. Charakteryzuje ją miękka, trochę kocia linia nadwozia oraz potężna przednia maska z typową dla tej marki atrapą chłodnicy. Boczne przetłoczenia nadają jej niepowtarzalny wygląd i jednocześnie podkreślają moc oraz wrażenie bezpieczeństwa, z którego samochody Volvo słyną zresztą od dawna. Kabina tradycyjnie komfortowa - skórzana, jasna tapicerka połączona z zamszem, klasyczna deska rozdzielcza (bez modnych ciekłokrystalicznych wskaźników; wyjątkiem jest ekran systemu nawigacji satelitarnej), elektrycznie sterowane, superwygodne fotele z pamięcią kilkunastu pozycji. Kabina jest doskonale wyciszona (swobodnie można rozmawiać nawet przy 5 tys. obrotów na minutę). Na tylnej kanapie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego