Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
można by dodać 4,5 mld zł, które miałoby przeznaczyć na ten cel niecałe 900 tys. Polaków z drugiego progu podatkowego. W sumie daje to ok. 9,5 mld zł (czyli ponad 4 mld zł więcej niż rok wcześniej). Konsumenci sięgający po "metkowe produkty" z najwyższej półki nie zawsze są snobami. To, jakim samochodem jeździmy i co ubieramy, często wymusza na nas otoczenie - podkreślają specjaliści. - Do stanowiska dyrektora generalnego dużego koncernu niejako przypisane jest posiadanie BMW lub mercedesa, a nie fiata. Marka jest symbolem przynależności do określonej grupy społecznej. Liczy się pierwsze wrażenie, od którego zależy nasza pozycja - mówi socjolog Halina
można by dodać 4,5 mld zł, które miałoby przeznaczyć na ten cel niecałe 900 tys. Polaków z drugiego progu podatkowego. W sumie daje to ok. 9,5 mld zł (czyli ponad 4 mld zł więcej niż rok wcześniej). Konsumenci sięgający po <orig>"metkowe produkty"</> z najwyższej półki nie zawsze są snobami. To, jakim samochodem jeździmy i co ubieramy, często wymusza na nas otoczenie - podkreślają specjaliści. - Do stanowiska dyrektora generalnego dużego koncernu niejako przypisane jest posiadanie BMW lub mercedesa, a nie fiata. Marka jest symbolem przynależności do określonej grupy społecznej. Liczy się pierwsze wrażenie, od którego zależy nasza pozycja - mówi socjolog Halina
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego