Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
przebić - mówi Waldemar Rudnik, wiceprezes spółki Sobieski Dystrybucja. - Francja kojarzona jest z winem, a my znani jesteśmy od wieków z produkcji wódki. Trudno oczekiwać, że nad Sekwaną nagle zmienią się przyzwyczajenia. Trudno też sobie wyobrazić sączenie szkockiej do flaków czy bigosu - mówi Andrzej Szumowski z Wyborowej. - Liczymy, że po początkowym spadku sprzedaży klienci wrócą do tradycyjnych alkoholi - dodaje.

W obniżce ceł Szumowski widzi szansę na rozszerzenie oferty. Klient będzie miał większy wybór w niższej cenie. Wyborowa to część międzynarodowego koncernu Pernod Ricard, który sprzedaje również luksusowe koniaki, wina, gin. Podobnie Bols - oprócz wódek (które co prawda przynoszą firmie 85 proc. zysku
przebić - mówi Waldemar Rudnik, wiceprezes spółki Sobieski Dystrybucja. - Francja kojarzona jest z winem, a my znani jesteśmy od wieków z produkcji wódki. Trudno oczekiwać, że nad Sekwaną nagle zmienią się przyzwyczajenia. Trudno też sobie wyobrazić sączenie szkockiej do flaków czy bigosu - mówi Andrzej Szumowski z Wyborowej. - Liczymy, że po początkowym spadku sprzedaży klienci wrócą do tradycyjnych alkoholi - dodaje.<br><br>W obniżce ceł Szumowski widzi szansę na rozszerzenie oferty. Klient będzie miał większy wybór w niższej cenie. Wyborowa to część międzynarodowego koncernu Pernod Ricard, który sprzedaje również luksusowe koniaki, wina, gin. Podobnie Bols - oprócz wódek (które co prawda przynoszą firmie 85 proc. zysku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego