Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z pozostałymi elementami promotion- oraz marketing-mix.
Do określenia mechanizmów reklamy na ich komunikacyjnym poziomie istotne jest rozważenie dwóch kwestii. Pierwsza dotyczy tych cech reklamy, które są typowe dla każdego procesu komunikacji. Druga odnosi się do jakości i ilości cech, które tworzą z reklamy gatunek komunikacji masowej o niezwykle silnej specyfice.

Rozdział III
Komunikacja - formuła klasyczna
Podczas pobytu na wakacjach, gdzieś na północy Polski, stałem w kolejce w sklepiku w małej leśnej osadzie. Dzień by upalny i koniecznie chciałem kupić coś do picia. Jeśli myślałem o czymkolwiek, to na pewno o niczym ważnym. Stojący przede mną mężczyzna około czterdziestki, pracujący w
z pozostałymi elementami promotion- oraz marketing-mix. <br>Do określenia mechanizmów reklamy na ich komunikacyjnym poziomie istotne jest rozważenie dwóch kwestii. Pierwsza dotyczy tych cech reklamy, które są typowe dla każdego procesu komunikacji. Druga odnosi się do jakości i ilości cech, które tworzą z reklamy gatunek komunikacji masowej o niezwykle silnej specyfice. <br>&lt;page nr=24&gt;<br>Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Komunikacja - formuła klasyczna&lt;/&gt;<br>Podczas pobytu na wakacjach, gdzieś na północy Polski, stałem w kolejce w sklepiku w małej leśnej osadzie. Dzień by upalny i koniecznie chciałem kupić coś do picia. Jeśli myślałem o czymkolwiek, to na pewno o niczym ważnym. Stojący przede mną mężczyzna około czterdziestki, pracujący w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego