Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
NA STOSUNKACH JASNOŚCI
Reguły kompozycyjne wynikające ze wzajemnego związku wielkości oraz położenia elementów wizualnej warstwy komunikatu są pochodną cech fizycznych informacji związanych z wyodrębnieniem kształtu oraz wyodrębnieniem figury z tła. Efekty ich stosowania możliwe są także do osiągnięcia przez wykorzystanie stosunków jasności oraz zestawień barwnych. Wykorzystywanie wybranych środków formalnych w specyficznym typie argumentacji, jaki zapisywany jest w wiadomości, pozwala na większą indywidualizację przekazu oraz wzmacnia porządkujący efekt kompozycji. W konsekwencji tych zabiegów wiadomości mogą zyskać na spójności. Przekaz staje się też bardziej odporny na wpływ wiadomości konkurencyjnych i ma większą szansę efektywnego oddziaływania przy różnych stopniach koncentracji uwagi odbiorcy. Podstawowe reguły
NA STOSUNKACH JASNOŚCI&lt;/&gt;<br>Reguły kompozycyjne wynikające ze wzajemnego związku wielkości oraz położenia elementów wizualnej warstwy komunikatu są pochodną cech fizycznych informacji związanych z wyodrębnieniem kształtu oraz wyodrębnieniem figury z tła. Efekty ich stosowania możliwe są także do osiągnięcia przez wykorzystanie stosunków jasności oraz zestawień barwnych. Wykorzystywanie wybranych środków formalnych w specyficznym typie argumentacji, jaki zapisywany jest w wiadomości, pozwala na większą indywidualizację przekazu oraz wzmacnia porządkujący efekt kompozycji. W konsekwencji tych zabiegów wiadomości mogą zyskać na spójności. Przekaz staje się też bardziej odporny na wpływ wiadomości konkurencyjnych i ma większą szansę efektywnego oddziaływania przy różnych stopniach koncentracji uwagi odbiorcy. Podstawowe reguły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego