Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tak zwanych bloków dźwięku, czegoś w rodzaju modułów, które można dowolnie ułożyć. Nieprzypadkowo Zorn, przynajmniej do niedawna, uważany był za głównego przedstawiciela postmodernizmu w jazzie.

Mniejsza o nazwy, bo z pewnością bardziej liczy się tu koncept. Zorn kilkanaście lat temu postanowił zmierzyć się z zamysłem tworzenia muzyki, która najlepiej odzwierciedlałaby specyfikę kultury społeczeństwa informacyjnego. Tyle tylko, że dla tego artysty o żydowsko-amerykańskich korzeniach najbardziej ciekawym społeczeństwem informacyjnym okazała się... Japonia. Razem z Laswellem odbył ponad 40 podróży do Japonii. Obaj uznali, że współczesna kultura japońska, jak żadna inna, zderza ze sobą niepohamowany rozwój technologiczny z wciąż istniejącą tradycją i skupia
tak zwanych bloków dźwięku, czegoś w rodzaju modułów, które można dowolnie ułożyć. Nieprzypadkowo Zorn, przynajmniej do niedawna, uważany był za głównego przedstawiciela postmodernizmu w jazzie.<br><br>Mniejsza o nazwy, bo z pewnością bardziej liczy się tu koncept. Zorn kilkanaście lat temu postanowił zmierzyć się z zamysłem tworzenia muzyki, która najlepiej odzwierciedlałaby specyfikę kultury społeczeństwa informacyjnego. Tyle tylko, że dla tego artysty o żydowsko-amerykańskich korzeniach najbardziej ciekawym społeczeństwem informacyjnym okazała się... Japonia. Razem z Laswellem odbył ponad 40 podróży do Japonii. Obaj uznali, że współczesna kultura japońska, jak żadna inna, zderza ze sobą niepohamowany rozwój technologiczny z wciąż istniejącą tradycją i skupia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego