Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
metod nauczania w całym procesie nauczania.
Szkolenie techniczne załóg czołgowych i specjalistów można podzielić na trzy etapy:
- zdobywanie wiadomości teoretycznych o budowie, eksploatacji i remoncie sprzętu bojowego;
- nabywanie umiejętności posługiwania się sprzętem, jego obsługiwania i remontu;
- wyrabianie umiejętności obsługiwania sprzętu.
Na każdym z podanych etapów szkolenia - ze względu na ich specyfikę - konieczne jest stosowanie odpowiednich metod szkolenia. Właściwy dobór metod i środków nauczania powinien zapewnić wykładowcy (instruktorowi) stosowanie najbardziej celowych sposobów pracy w każdej części zajęć. W czasie przygotowywania się do zajęć wykładowca powinien przede wszystkim zdawać sobie sprawę ze swoich możliwości. Wybierając metodę nauczania musi on przewidzieć czynności szkolonych i
metod nauczania w całym procesie nauczania.&lt;/intro&gt;<br>Szkolenie techniczne załóg czołgowych i specjalistów można podzielić na trzy etapy:<br>- zdobywanie wiadomości teoretycznych o budowie, eksploatacji i remoncie sprzętu bojowego;<br>- nabywanie umiejętności posługiwania się sprzętem, jego obsługiwania i remontu;<br>- wyrabianie umiejętności obsługiwania sprzętu.<br>Na każdym z podanych etapów szkolenia - ze względu na ich specyfikę - konieczne jest stosowanie odpowiednich metod szkolenia. Właściwy dobór metod i środków nauczania powinien zapewnić wykładowcy (instruktorowi) stosowanie najbardziej celowych sposobów pracy w każdej części zajęć. W czasie przygotowywania się do zajęć wykładowca powinien przede wszystkim zdawać sobie sprawę ze swoich możliwości. Wybierając metodę nauczania musi on przewidzieć czynności szkolonych i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego