Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i znaczną spójnością logiczną wypowiedzi. Argumentacja dwustronna wymaga wprowadzenia co najmniej dwóch perspektyw, z jakich przedstawiany jest problem. Oprócz przedstawiania argumentów wprowadza do tekstu w sposób zamierzony kontrargumenty, często tworząc stan kontrowersji, który jest następnie redukowany w końcowej części tekstu.
Ostateczny wybór sposobu rozwoju argumentacji oraz jej typu wynika ze specyfiki indywidualnego kontraktu komunikacyjnego, jaki realizuje kampania. Istnieje pewna tendencja skłaniająca do stosowania układu liniowego i jednostronnego w przypadku produktów posiadających obraz na poziomie cech podstawowych o niskiej złożoności (impulsywnych) oraz układu równoległego i dwustronnego przy obrazie o wysokiej złożoności (a więc produktach zakupu racjonalnego). Nie jest to jednak sztywna reguła
i znaczną spójnością logiczną wypowiedzi. Argumentacja dwustronna wymaga wprowadzenia co najmniej dwóch perspektyw, z jakich przedstawiany jest problem. Oprócz przedstawiania argumentów wprowadza do tekstu w sposób zamierzony kontrargumenty, często tworząc stan kontrowersji, który jest następnie redukowany w końcowej części tekstu. <br>Ostateczny wybór sposobu rozwoju argumentacji oraz jej typu wynika ze specyfiki indywidualnego kontraktu komunikacyjnego, jaki realizuje kampania. Istnieje pewna tendencja skłaniająca do stosowania układu liniowego i jednostronnego w przypadku produktów posiadających obraz na poziomie cech podstawowych o niskiej złożoności (impulsywnych) oraz układu równoległego i dwustronnego przy obrazie o wysokiej złożoności (a więc produktach zakupu racjonalnego). Nie jest to jednak sztywna reguła
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego