Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.23 (19)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Które miejsce na stroju siatkarki jest najchętniej wybierane przez reklamodawców? Prezesi klubów nie mają wątpliwości - tył spodenek.
W czołowych zespołach polskiej ekstraklasy za napis właśnie w tym miejscu płaci się nawet 100 tys. złotych rocznie.
- I trudno dziwić się sponsorom, bo w końcu grają panie, a w ich przypadku właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do tej pory jego zespół grał bez reklamy na spodenkach. Teraz jest bliski podpisania umowy opiewającej na kilkadziesiąt tysięcy złotych.
- Dokładnych sum nikt nie chce zdradzać - mówi Radosław Ciemięga, wiceprezes
Które miejsce na stroju siatkarki jest najchętniej wybierane przez reklamodawców? Prezesi klubów nie mają wątpliwości - tył spodenek. <br>W czołowych zespołach polskiej ekstraklasy za napis właśnie w tym miejscu płaci się nawet 100 tys. złotych rocznie.<br>&lt;q&gt;- I trudno dziwić się sponsorom, bo w końcu grają panie, a w ich przypadku właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę&lt;/&gt; - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do tej pory jego zespół grał bez reklamy na spodenkach. Teraz jest bliski podpisania umowy opiewającej na kilkadziesiąt tysięcy złotych.<br>&lt;q&gt;- Dokładnych sum nikt nie chce zdradzać&lt;/&gt; - mówi Radosław Ciemięga, wiceprezes
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego