Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
własnego wyboru lub obrony przed zewnętrznym ukierunkowaniem własnego działania.

Podsumowanie
1. Komunikat reklamowy nie jest wiadomością. Dopiero staje się wiadomością.
2. Przekaz, w miarę kolejnych ekspozycji, wysyca się i staje oczywisty. Należy go więc modyfikować.
3. Modyfikując komunikaty nie można naruszyć ich wzajemnej spójności. Inaczej komunikacja traci ciągłość.
4. Budując spójność między wiadomościami warto wykorzystywać różne cechy informacji.Cechy fizyczne i przestrzenne docierają silniej i szybciej niż semantyczne.
5. Wysycanie wiadomości jest problemem. Ale jeszcze większym problemem jest nadmiar informacji. Stają się one przez to nieczytelne, a nawet nudne. Warto pamiętać, że tekst reklamowy najpierw się ogląda, a dopiero potem się
własnego wyboru lub obrony przed zewnętrznym ukierunkowaniem własnego działania.<br>&lt;page nr=137&gt;<br>Podsumowanie<br>1. Komunikat reklamowy nie jest wiadomością. Dopiero staje się wiadomością. <br>2. Przekaz, w miarę kolejnych ekspozycji, wysyca się i staje oczywisty. Należy go więc modyfikować. <br>3. Modyfikując komunikaty nie można naruszyć ich wzajemnej spójności. Inaczej komunikacja traci ciągłość. <br>4. Budując spójność między wiadomościami warto wykorzystywać różne cechy informacji.Cechy fizyczne i przestrzenne docierają silniej i szybciej niż semantyczne. <br>5. Wysycanie wiadomości jest problemem. Ale jeszcze większym problemem jest nadmiar informacji. Stają się one przez to nieczytelne, a nawet nudne. Warto pamiętać, że tekst reklamowy najpierw się ogląda, a dopiero potem się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego