Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do wywołania w środowisku, w jakim funkcjonuje przedsiębiorstwo, przekonania, że cele tego przedsiębiorstwa są zgodne z interesami otoczenia. Dla public relations charakterystyczne są sposoby komunikowania się oparte na bezpośrednim kontakcie oraz takie, które zbliżone są do form publicystycznych w wypadku korzystania ze środków masowego przekazu. Promocja obejmuje też swym zakresem sponsoring oraz działalność charytatywną. Akwizycja definiowana jest jako słowna prezentacja towaru lub usługi w toku rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do transakcji sprzedaży. Cechuje ją bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z adresatem promocji, co warunkuje symetryczny przebieg procesu komunikacji, możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse
do wywołania w środowisku, w jakim funkcjonuje przedsiębiorstwo, przekonania, że cele tego przedsiębiorstwa są zgodne z interesami otoczenia. Dla public relations charakterystyczne są sposoby komunikowania się oparte na bezpośrednim kontakcie oraz takie, które zbliżone są do form publicystycznych w wypadku korzystania ze środków masowego przekazu. Promocja obejmuje też swym zakresem sponsoring oraz działalność charytatywną. Akwizycja definiowana jest jako słowna prezentacja towaru lub usługi w toku rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do transakcji sprzedaży. Cechuje ją bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z adresatem promocji, co warunkuje symetryczny przebieg procesu komunikacji, możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego