Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
prezentacji Planu Marketingu i Sprzedaży Amway, podając przy tym, że ich przedmiotem będzie coś innego, - przekazywać lub w inny sposób przenosić prawa wynikające z ich umów dystrybutorskich bez uprzedniej pisemnej zgody Amway Polska, - zabiegać, ingerować lub usiłować nakłonić innego dystrybutora do opuszczenia jego dotychczasowej linii sponsorowania lub do zmiany linii sponsorowania - kupować żadnych towarów od dystrybutorów działających w innych liniach sponsorowania, albowiem Podstawową zasadą Amway jest przynależność do linii sponsorowania, i jej ochrona. Jest ona bowiem fundamentem Planu Marketingu i Sprzedaży Amway. Dlatego też wszelkie zmiany w liniach sponsorowania muszą być najpierw pisemnie zaaprobowane przez Amway Polska. Aprobata ta zależy wyłącznie
prezentacji Planu Marketingu i Sprzedaży Amway, podając przy tym, że ich przedmiotem będzie coś innego, - przekazywać lub w inny sposób przenosić prawa wynikające z ich umów dystrybutorskich bez uprzedniej pisemnej zgody Amway Polska, - zabiegać, ingerować lub usiłować nakłonić innego dystrybutora do opuszczenia jego dotychczasowej linii sponsorowania lub do zmiany linii sponsorowania - kupować żadnych towarów od dystrybutorów działających w innych liniach sponsorowania, albowiem Podstawową zasadą Amway jest przynależność do linii sponsorowania, i jej ochrona. Jest ona bowiem fundamentem Planu Marketingu i Sprzedaży Amway. Dlatego też wszelkie zmiany w liniach sponsorowania muszą być najpierw pisemnie zaaprobowane przez Amway Polska. Aprobata ta zależy wyłącznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego