Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
chciałaby się pokazać. I to jest ekscytujące.

Osobowość, towar medialny

Kiedy w 1970 r. Teresa Sukniewicz pobiła rekord świata, została gwiazdą mediów, udzielała setek wywiadów, była nawet w "Tele echu", mimo że Irena Dziedzic w zasadzie sportowców nie zapraszała. - Po dwóch, trzech miesiącach wszyscy rozpoznawali mnie na ulicy.

Czy uroda sportsmenek to dobry towar medialny? Największe możliwości daje reklama, chociaż rodzimi spece z tej branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość ma ten, kto jest absolutnie najlepszy, bo tylko on nada produktowi właściwy blask, tymczasem polskie
chciałaby się pokazać. I to jest ekscytujące.<br><br>&lt;tit&gt;Osobowość, towar medialny&lt;/&gt;<br><br>Kiedy w 1970 r. Teresa Sukniewicz pobiła rekord świata, została gwiazdą mediów, udzielała setek wywiadów, była nawet w "Tele echu", mimo że Irena Dziedzic w zasadzie sportowców nie zapraszała. - Po dwóch, trzech miesiącach wszyscy rozpoznawali mnie na ulicy.<br><br>Czy uroda sportsmenek to dobry towar medialny? Największe możliwości daje reklama, chociaż rodzimi spece z tej branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość ma ten, kto jest absolutnie najlepszy, bo tylko on nada produktowi właściwy blask, tymczasem polskie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego