Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Partner.
Najczęściej kupuje 1
często 2
czasami 3

61. Ile butelek (0,5 l) tygodniowo Pan(i) kupuje?
1 1 - 3 but.
2 4 - 6 but.
3 7 - 10 but
4 11 - 15 but.
5 16 - 20 but
6 więcej niż 20 but.
9 żadnej

62. Gdzie najczęściej Pan(i) spożywa piwo?
1 Dom
2 Pub/Piwiarnia
3 Dyskoteka
4 Restauracja
5 Hotel
8 Inne

64. Ile razy w roku kupuje Pan(i) wymienione niżej rodzaje alkoholi?
nigdy 1-4 razy 5-12 razy więcej niż 12 razy
Gin 01 09 17 25
Koniak/Brandy 02 10 18 26
Sherry 03
Partner.<br>Najczęściej kupuje 1<br>często 2<br>czasami 3<br><br>61. Ile butelek (0,5 l) tygodniowo Pan(i) kupuje?<br>1 1 - 3 but. <br>2 4 - 6 but. <br>3 7 - 10 but <br>4 11 - 15 but. <br>5 16 - 20 but <br>6 więcej niż 20 but.<br>9 żadnej <br><br>62. Gdzie najczęściej Pan(i) spożywa piwo?<br>1 Dom<br>2 Pub/Piwiarnia <br>3 Dyskoteka<br>4 Restauracja<br>5 Hotel <br>8 Inne<br><br>64. Ile razy w roku kupuje Pan(i) wymienione niżej rodzaje alkoholi?<br>nigdy 1-4 razy 5-12 razy więcej niż 12 razy<br>Gin 01 09 17 25<br>Koniak/Brandy 02 10 18 26<br>Sherry 03
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego