Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
możemy obejrzeć wszystkiego naraz, w efekcie zaczynamy brać pod uwagę stosunkowo niewielką liczbę etykiet, a więc rodzajów piwa (najczęściej 3 lub 4), pozostałe etykiety nie podlegają dalszej selekcji, po prostu subiektywnie nie istnieją - są jakąś plamą, mniej lub bardziej nieostrą, na tle której widzimy te etykiety, które już zauważyliśmy. Jeśli sprzedawca spyta, jakie piwo podać, często niemalże pokazujemy palcem na jedną z butelek, które nie stały się tłem. Z reguły jest to ta marka, która miała najefektywniejszą reklamę w ostatnim czasie, o czym w danej chwili zdążyliśmy zupełnie zapomnieć.
W sytuacjach gdy decyzje cechuje określona racjonalność, stosowanie modelu AIDA do interpretowania
możemy obejrzeć wszystkiego naraz, w efekcie zaczynamy brać pod uwagę stosunkowo niewielką liczbę etykiet, a więc rodzajów piwa (najczęściej 3 lub 4), pozostałe etykiety nie podlegają dalszej selekcji, po prostu subiektywnie nie istnieją - są jakąś plamą, mniej lub bardziej nieostrą, na tle której widzimy te etykiety, które już zauważyliśmy. Jeśli sprzedawca spyta, jakie piwo podać, często niemalże pokazujemy palcem na jedną z butelek, które nie stały się tłem. Z reguły jest to ta marka, która miała najefektywniejszą reklamę w ostatnim czasie, o czym w danej chwili zdążyliśmy zupełnie zapomnieć. <br>W sytuacjach gdy decyzje cechuje określona racjonalność, stosowanie modelu AIDA do interpretowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego