Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wykorzystywanych przez firmy prowadzące sprzedaż wysyłkową i reklamę pocztową (direct mail). W ten sposób zostałaby także ograniczona promocja uzupełniająca (sales promotion), polegająca na wysyłaniu do adresatów próbek promowanych produktów.
Innym ustaleniem UE w tej dziedzinie jest decyzja z 1 maja 1992r. o wprowadzeniu jednakowego znaku informującego, iż oznakowane nim produkty sprzyjają ochronie środowiska. Decyzja ta będzie dotyczyć głównie artykułów spożywczych, napojów i leków, chociaż nie tylko tych produktów.
Ograniczenia dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.

Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę
wykorzystywanych przez firmy prowadzące sprzedaż wysyłkową i reklamę pocztową (direct mail). W ten sposób zostałaby także ograniczona promocja uzupełniająca (sales promotion), polegająca na wysyłaniu do adresatów próbek promowanych produktów.<br>Innym ustaleniem UE w tej dziedzinie jest decyzja z 1 maja 1992r. o wprowadzeniu jednakowego znaku informującego, iż oznakowane nim produkty sprzyjają ochronie środowiska. Decyzja ta będzie dotyczyć głównie artykułów spożywczych, napojów i leków, chociaż nie tylko tych produktów.<br>Ograniczenia dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego