Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
in. na zakazie obrotu lub na nakładaniu podatków na produkty zawierające niektóre składniki, określaniu zróżnicowanych wymogów co do opakowań produktów, wymaganych certyfikatów dla importowanych dóbr. Likwidowanie tych barier i harmonizowanie tych standardów przyczynia się do możliwości stosowania strategii jednorodnych europroduktów.
Dla przedsiębiorstw istotne jest to, na jakim poziomie będą ustalone standardy jakościowe, czy na poziomie łagodniejszych norm, czy za podstawę będą służyć normy ostrzejsze. Ponieważ jest realizowane to drugie rozwiązanie, pozycja firm bardziej zaawansowanych technicznie staje się korzystniejsza.
W miarę ujednolicania standardów jakościowych produkcja takich wyrobów staje się bardziej opłacalna ekonomicznie. Pojawiają się w coraz większym wymiarze korzyści skali. Jest możliwość
in. na zakazie obrotu lub na nakładaniu podatków na produkty zawierające niektóre składniki, określaniu zróżnicowanych wymogów co do opakowań produktów, wymaganych certyfikatów dla importowanych dóbr. Likwidowanie tych barier i harmonizowanie tych standardów przyczynia się do możliwości stosowania strategii jednorodnych europroduktów.<br>Dla przedsiębiorstw istotne jest to, na jakim poziomie będą ustalone standardy jakościowe, czy na poziomie łagodniejszych norm, czy za podstawę będą służyć normy ostrzejsze. Ponieważ jest realizowane to drugie rozwiązanie, pozycja firm bardziej zaawansowanych technicznie staje się korzystniejsza.<br>W miarę ujednolicania standardów jakościowych produkcja takich wyrobów staje się bardziej opłacalna ekonomicznie. Pojawiają się w coraz większym wymiarze korzyści skali. Jest możliwość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego