Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza odbiorcę do restrukturalizacji tekstu. Jest to męczące, a odbiorca najczęściej nie jest na tyle zaangażowany w przyszły zakup, żeby się męczyć. Gdyby był - nie czytałby tekstów reklam ATL, lecz wertował foldery otrzymane w sklepie. Tworzenie hierarchii argumentów ułatwia też stopniowe przyzwyczajanie odbiorcy do związków istotnych dla pozycjonowania produktu.
Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w systemie pamięci odbiorcy. Interpretacja angażuje wtedy jedynie te informacje, które znajdują się w tak
na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza odbiorcę do restrukturalizacji tekstu. Jest to męczące, a odbiorca najczęściej nie jest na tyle zaangażowany w przyszły zakup, żeby się męczyć. Gdyby był - nie czytałby tekstów reklam ATL, lecz wertował foldery otrzymane w sklepie. Tworzenie hierarchii argumentów ułatwia też stopniowe przyzwyczajanie odbiorcy do związków istotnych dla pozycjonowania produktu. <br>Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w systemie pamięci odbiorcy. Interpretacja angażuje wtedy jedynie te informacje, które znajdują się w tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego