Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
między innymi jej rola liderska była przez grupę tak skutecznie aprobowana.

W grupie szybko rosła aktywność (patrz wykres), co wiązało się z energicznym działaniem lidera. Po silnej ekspresji buntu i konfliktu grupa niejako "odpoczywała", zbierała również siły do zajęcia się nowego rodzaju problemami (sprawa Jasi). Empatia i poczucie bezpieczeństwa rosły stopniowo, z pewnym zahamowaniem w fazie konfliktu i buntu, osiągając apogeum podczas informacji zwrotnych.

Zasadnicza norma grupowa według trenerów
Aktywne wyrażanie siebie wedle reguł treningowych

Podstawowe role grupowe

Lider aktywny: Katarzyna
Dobry uczeń (aktywnego lidera): Iza
Osoba pretendująca do roli aktywnego lidera: Irena
Lider nawigator: Halina (elementy roli), Małgosia (elementy roli
między innymi jej rola liderska była przez grupę tak skutecznie aprobowana.<br><br>W grupie szybko rosła aktywność (patrz wykres), co wiązało się z energicznym działaniem lidera. Po silnej ekspresji buntu i konfliktu grupa niejako "odpoczywała", zbierała również siły do zajęcia się nowego rodzaju problemami (sprawa Jasi). Empatia i poczucie bezpieczeństwa rosły stopniowo, z pewnym zahamowaniem w fazie konfliktu i buntu, osiągając apogeum podczas informacji zwrotnych.<br><br>&lt;tit&gt;Zasadnicza norma grupowa według trenerów&lt;/&gt;<br>Aktywne wyrażanie siebie wedle reguł treningowych<br><br>&lt;tit&gt;Podstawowe role grupowe&lt;/&gt;<br><br>Lider aktywny: Katarzyna<br>Dobry uczeń (aktywnego lidera): Iza<br>Osoba pretendująca do roli aktywnego lidera: Irena<br>Lider nawigator: Halina (elementy roli), Małgosia (elementy roli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego