Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest okazją dla małych firm, które nie mogą prowadzić przedsięwzięć na całym rynku Unii Europejskiej.
Przykładem znaczenia gustów lokalnych jest rynek piwa w Niemczech, gdzie dominują lokalne marki. Natomiast w Holandii cieszą się popytem marki piwa, sprzedawanego na wielu rynkach.
Opracowywanie strategii dla poszczególnych grup produktów Chodzi tu o decyzje strategiczne uzależnione od szans rozwoju różnych grup produktów - jednostek strategicznych i ich pozycji rynkowej. Różne warianty pokazuje tabl.36.
Przykładami takich strategii działania mogą być przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.

Przykład: DaimlerBenz i Thyssen

Strategiczna jednostka biznesowa
jest okazją dla małych firm, które nie mogą prowadzić przedsięwzięć na całym rynku Unii Europejskiej.<br>Przykładem znaczenia gustów lokalnych jest rynek piwa w Niemczech, gdzie dominują lokalne marki. Natomiast w Holandii cieszą się popytem marki piwa, sprzedawanego na wielu rynkach.<br>Opracowywanie strategii dla poszczególnych grup produktów Chodzi tu o decyzje strategiczne uzależnione od szans rozwoju różnych grup produktów - jednostek strategicznych i ich pozycji rynkowej. Różne warianty pokazuje tabl.36.<br>Przykładami takich strategii działania mogą być przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: DaimlerBenz i Thyssen&lt;/&gt;<br><br>Strategiczna jednostka biznesowa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego