Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w porównaniu z USA. Znaczenie różnych stylów reklamy w wymienionych krajach jest także związane z preferowanymi środkami przekazu reklamowego. Dominacja prasy w Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli informacji, prezentacji faktów i jej przewagi nad stylem reklamy ukazującym styl życia jako argument w promocji.
Ta sytuacja wynika również z tego, iż społeczeństwo ówczesnej RFN charakteryzowało się wysokim standardem życia i argument reklamowy, wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej
w porównaniu z USA. Znaczenie różnych stylów reklamy w wymienionych krajach jest także związane z preferowanymi środkami przekazu reklamowego. Dominacja prasy w Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli informacji, prezentacji faktów i jej przewagi nad stylem reklamy ukazującym styl życia jako argument w promocji.<br>Ta sytuacja wynika również z tego, iż społeczeństwo ówczesnej RFN charakteryzowało się wysokim standardem życia i argument reklamowy, wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego