Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Rekiny
3. Huragany





Jak to się robi w Ameryce
Samochody produkuje się na całym świecie, ale tylko za oceanem
nie służą one do normalnego przemieszczania się w czasie i przestrzeni
Piotr R. Frankowski
Przeciętny Amerykanin ma dziwny stosunek do samochodów. Liczą się dla niego właściciwe tylko dwie rzeczy: po pierwsze - stylizacja, po drugie - czy auto potrafi się solidnie rozpędzić od jednych świateł do drugich. Jeżeli maszyna spełnia te dwa warunki, a na dodatek może pomieścić całą rodzinę z dwoma psami i papugą, statystyczny jankes jest w stanie wybaczyć swojemu samochodowi wykończenie detali na poziomie tavrii, żałosne zachowanie wozu w zakrętach, a
Rekiny<br>3. Huragany&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;page nr=114-115&gt;<br><br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;Jak to się robi w Ameryce&lt;/&gt;<br>Samochody produkuje się na całym świecie, ale tylko za oceanem<br>nie służą one do normalnego przemieszczania się w czasie i przestrzeni<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/&gt;<br>Przeciętny Amerykanin ma dziwny stosunek do samochodów. Liczą się dla niego właściciwe tylko dwie rzeczy: po pierwsze - stylizacja, po drugie - czy auto potrafi się solidnie rozpędzić od jednych świateł do drugich. Jeżeli maszyna spełnia te dwa warunki, a na dodatek może pomieścić całą rodzinę z dwoma psami i papugą, statystyczny jankes jest w stanie wybaczyć swojemu samochodowi wykończenie detali na poziomie tavrii, żałosne zachowanie wozu w zakrętach, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego