Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na sytuację, w jakiej znajduje się odbiorca. Badania percepcji wskazują na łatwość identyfikacji cech fizycznych informacji nawet wtedy, kiedy nie zostaje ona następnie dokładnie interpretowana. Cechy te wpływają także na stopień koncentracji uwagi. Procesy te mogą przebiegać na poziomie automatycznym. Istotne jest także unikanie przez człowieka sytuacji związanych z monotonną stymulacją.
Reakcja na informacje subiektywnie nowe odnosi się do ich wpływu na dotychczasowy stan wiedzy oraz konsekwencji związanych ze zniesieniem niepewności wywołanej nową informacją. Proces ten wiąże się z założeniami redukowania niezgodności między tym co znane a tym co nie znane. Jego siłę wzmacniają czynniki emocjonalne. Nową informację cechuje z reguły
na sytuację, w jakiej znajduje się odbiorca. Badania percepcji wskazują na łatwość identyfikacji cech fizycznych informacji nawet wtedy, kiedy nie zostaje ona następnie dokładnie interpretowana. Cechy te wpływają także na stopień koncentracji uwagi. Procesy te mogą przebiegać na poziomie automatycznym. Istotne jest także unikanie przez człowieka sytuacji związanych z monotonną stymulacją. <br>Reakcja na informacje subiektywnie nowe odnosi się do ich wpływu na dotychczasowy stan wiedzy oraz konsekwencji związanych ze zniesieniem niepewności wywołanej nową informacją. Proces ten wiąże się z założeniami redukowania niezgodności między tym co znane a tym co nie znane. Jego siłę wzmacniają czynniki emocjonalne. Nową informację cechuje z reguły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego