Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
otwartość i elastyczność mogą zaspokoić wszelkie wymagania komunikacyjne firm. Pozyskiwanie nowych i budowanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi Klientami odgrywa kluczową rolę w strategii działania Siemensa na rynku. Jego rozwiązania - dostosowane do specyficznych wymagań poszczególnych sektorów rynku - zostały wdrożone w setkach przedsiębiorstw różnych branż na terenie całej Polski. Grono Klientów firmy sukcesywnie się rozszerza, a marka Siemens ma u nich ugruntowaną pozycję. Jest obecna między innymi w przemyśle, szeroko rozumianych usługach, szkolnictwie, energetyce, administracji państwowej, służbie zdrowia, w bankowości, ubezpieczeniach i hotelach.

Usługi multimedialne, aplikacje IP czy nowe zastosowania sieciowe powodują rozwój sieci komórkowych nowej generacji. Nowe usługi multimedialne muszą być zintegrowane
otwartość i elastyczność mogą zaspokoić wszelkie wymagania komunikacyjne firm. Pozyskiwanie nowych i budowanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi Klientami odgrywa kluczową rolę w strategii działania Siemensa na rynku. Jego rozwiązania - dostosowane do specyficznych wymagań poszczególnych sektorów rynku - zostały wdrożone w setkach przedsiębiorstw różnych branż na terenie całej Polski. Grono Klientów firmy sukcesywnie się rozszerza, a marka Siemens ma u nich ugruntowaną pozycję. Jest obecna między innymi w przemyśle, szeroko rozumianych usługach, szkolnictwie, energetyce, administracji państwowej, służbie zdrowia, w bankowości, ubezpieczeniach i hotelach.<br><br>Usługi multimedialne, aplikacje IP czy nowe zastosowania sieciowe powodują rozwój sieci komórkowych nowej generacji. Nowe usługi multimedialne muszą być zintegrowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego