Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
współczynnik korekcyjny mocy dla silników z zapłonem samoczynnym, przy stałym podawaniu paliwa powinien być obliczony ze wzoru

w którym fa współczynnik atmosferyczny, uwzględniający kompleksowe oddziaływanie warunków otoczenia, to jest ciśnienia, temperatury i wilgotności, na powietrze zasysane przez silnik, fm współczynnik silnikowy, zależny od skorygowanego przepływu paliwa.
Dla silnika z ssaniem swobodnym lub z turbodoładowaniem mechanicznym, wartość współczynnika fa jest obliczana ze wzoru

a dla silników doładowywanych za pomocą turbosprężarki, z chłodzeniem lub bez chłodzenia powietrza, wartość omawianego współczynnika oblicza się ze wzoru

gdzie T temperatura absolutna powietrza dolotowego do silnika, K, pS ciśnienie barometryczne suchego powietrza, to znaczy całkowite ciśnienie barometryczne
współczynnik korekcyjny mocy dla silników z zapłonem samoczynnym, przy stałym podawaniu paliwa powinien być obliczony ze wzoru<br>&lt;gap&gt;<br>w którym fa współczynnik atmosferyczny, uwzględniający kompleksowe oddziaływanie warunków otoczenia, to jest ciśnienia, temperatury i wilgotności, na powietrze zasysane przez silnik, fm współczynnik silnikowy, zależny od skorygowanego przepływu paliwa.<br>Dla silnika z ssaniem swobodnym lub z turbodoładowaniem mechanicznym, wartość współczynnika fa jest obliczana ze wzoru<br>&lt;gap&gt;<br>a dla silników doładowywanych za pomocą turbosprężarki, z chłodzeniem lub bez chłodzenia powietrza, wartość omawianego współczynnika oblicza się ze wzoru<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie T temperatura absolutna powietrza dolotowego do silnika, K, pS ciśnienie barometryczne suchego powietrza, to znaczy całkowite ciśnienie barometryczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego