Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kierować się uwarunkowaniami rynkowymi, a nie czynnikami wiążącymi się z samym przedsiębiorstwem, warunki płatności będą stanowiły w pełni integralną część strategii cenowej producentów i eksporterów, pośrednicy handlowi będą mieli znacznie mniej swobody w tym względzie.
Przedsiębiorstwa w poszczególnych krajach członkowskich podejmują różne działania, aby właściwie przygotować się do tej nowej sytuacji. Jednak stopień świadomości na temat konsekwencji tego faktu jest zróżnicowany. Wprowadzenie wspólnej waluty jest bowiem nie tylko kwestią techniczną, lecz może mieć wpływ na różne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw. Pojawienie się jednolitej waluty będzie oznaczało nową sytuację dla nabywców - konsumentów indywidualnych i firm. Przedsiębiorstwa handlowe oraz organizacje hurtowe i detaliczne będą
kierować się uwarunkowaniami rynkowymi, a nie czynnikami wiążącymi się z samym przedsiębiorstwem, warunki płatności będą stanowiły w pełni integralną część strategii cenowej producentów i eksporterów, pośrednicy handlowi będą mieli znacznie mniej swobody w tym względzie.<br>Przedsiębiorstwa w poszczególnych krajach członkowskich podejmują różne działania, aby właściwie przygotować się do tej nowej sytuacji. Jednak stopień świadomości na temat konsekwencji tego faktu jest zróżnicowany. Wprowadzenie wspólnej waluty jest bowiem nie tylko kwestią techniczną, lecz może mieć wpływ na różne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw. Pojawienie się jednolitej waluty będzie oznaczało nową sytuację dla nabywców - konsumentów indywidualnych i firm. Przedsiębiorstwa handlowe oraz organizacje hurtowe i detaliczne będą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego