Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
my dobrzy kontra oni źli", jak zrobił to Betlejewski. Sprawdza się wykorzystanie tzw. centralnych cech charakteru, jednoznacznie pozytywnych, w zamierzeniu mających uwieść odbiorcę. Ale znajomość mechanizmów to za mało, żeby lans był skuteczny. Musi trafić w ducha czasu, oczekiwania, nastrój chwili. Wydaje się, że Betlejewski idealnie wyczuł ten ton.

Na szczycie listy autoreklamowych hitów królują dziś dwie metody: "kiedyś zniewolony pracownik korporacji - dzisiaj alterglobalista" oraz "w dzieciństwie krzywdzony - dziś porządny czło- wiek". Zaraz za nimi w rankingu jest "ciąża", "wzorowe rodzicielstwo" i "wierne partnerstwo". Żeby się wylansować, najlepiej nie stosować używek, zerwać się z łańcucha korporacji, mieć nieszczęśliwe dzieciństwo, być wzorowym
my dobrzy kontra oni źli", jak zrobił to Betlejewski. Sprawdza się wykorzystanie tzw. centralnych cech charakteru, jednoznacznie pozytywnych, w zamierzeniu mających uwieść odbiorcę. Ale znajomość mechanizmów to za mało, żeby lans był skuteczny. Musi trafić w ducha czasu, oczekiwania, nastrój chwili. Wydaje się, że Betlejewski idealnie wyczuł ten ton. <br><br>Na szczycie listy autoreklamowych hitów królują dziś dwie metody: "kiedyś zniewolony pracownik korporacji - dzisiaj alterglobalista" oraz "w dzieciństwie krzywdzony - dziś porządny czło- wiek". Zaraz za nimi w rankingu jest "ciąża", "wzorowe rodzicielstwo" i "wierne partnerstwo". Żeby się wylansować, najlepiej nie stosować używek, zerwać się z łańcucha korporacji, mieć nieszczęśliwe dzieciństwo, być wzorowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego