Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
rodziców, mediów i opinii publicznej.

Zjawisko "fali" w wojsku stało się przedmiotem szerokiej dyskusji oraz studiów naukowych. Autorka, adiunkt w Wojskowym Instytucie Badań Socjologicznych, wykorzystując wyniki badań prowadzonych w latach 1993-1995 wśród żołnierzy pełniących służbę we wszystkich rodzajach wojsk, wprowadza czytelnika w złożony świat życia koszarowego. Konfrontuje wizerunek "fali" szkicowany w prasie, w dokumentach i materiałach resortu MON z wypowiedziami samych żołnierzy służby zasadniczej. Poczynione obserwacje pozwoliły stwierdzić, na ile struktury władzy nieformalnej wbudowują się w struktury organizacyjne pododdziałów, wypełniając przestrzeń społeczną nie zagospodarowaną przez regulacje formalne.
Książka stanowi doskonałą pomoc w pracy wychowawców młodzieży, dowódców wojskowych niższego i średniego
rodziców, mediów i opinii publicznej.<br><br>Zjawisko "fali" w wojsku stało się przedmiotem szerokiej dyskusji oraz studiów naukowych. Autorka, adiunkt w Wojskowym Instytucie Badań Socjologicznych, wykorzystując wyniki badań prowadzonych w latach 1993-1995 wśród żołnierzy pełniących służbę we wszystkich rodzajach wojsk, wprowadza czytelnika w złożony świat życia koszarowego. Konfrontuje wizerunek "fali" szkicowany w prasie, w dokumentach i materiałach resortu MON z wypowiedziami samych żołnierzy służby zasadniczej. Poczynione obserwacje pozwoliły stwierdzić, na ile struktury władzy nieformalnej wbudowują się w struktury organizacyjne pododdziałów, wypełniając przestrzeń społeczną nie zagospodarowaną przez regulacje formalne.<br>Książka stanowi doskonałą pomoc w pracy wychowawców młodzieży, dowódców wojskowych niższego i średniego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego