Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
coraz więcej. Tylko na Dolnym Śląsku działa ponad 500 agencji edukacyjnych, z tego przeszło 20 oferuje program menedżerski. Nie dziwi to w sytuacji, gdy dzień zajęć tzw. in company (przeznaczonych wyłącznie dla pracowników danej firmy) kosztuje 2000-6000 zł, a za otwarty kurs weekendowy słuchacz płaci 600-1200 zł.
- Atrakcyjne szkolenie jest formą nagrody. Pokazuje pracownikom, że nie są traktowani jak automaty do wykonywania określonych zadań. Rozumieją to pracodawcy zwłaszcza z tych firm, w których nie ma możliwości awansu pionowego - mówi Jolanta Porębska. - Jednocześnie coraz więcej osób ma świadomość, że nie można poprzestać na wiedzy wyniesionej ze szkół. Potrzebę dokształcania wymusza
coraz więcej. Tylko na Dolnym Śląsku działa ponad 500 agencji edukacyjnych, z tego przeszło 20 oferuje program menedżerski. Nie dziwi to w sytuacji, gdy dzień zajęć tzw. in company (przeznaczonych wyłącznie dla pracowników danej firmy) kosztuje 2000-6000 zł, a za otwarty kurs weekendowy słuchacz płaci 600-1200 zł.<br>- Atrakcyjne szkolenie jest formą nagrody. Pokazuje pracownikom, że nie są traktowani jak automaty do wykonywania określonych zadań. Rozumieją to pracodawcy zwłaszcza z tych firm, w których nie ma możliwości awansu pionowego - mówi Jolanta Porębska. - Jednocześnie coraz więcej osób ma świadomość, że nie można poprzestać na wiedzy wyniesionej ze szkół. Potrzebę dokształcania wymusza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego