Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
dach i "fartuchy" boczne). Spoilery do Seatów wykonano z odpornego na uszkodzenia, łatwego w lakierowaniu, bardzo elastycznego tworzywa ABS. Na życzenie w Ibizie obniża się także zawieszenie (krótsze sprężyny produkcji niemieckiej firmy Eibach). Na desce rozdzielczej można zamontować zestaw sportowych wskaźników (białe tarcze prędkościomierza i obrotomierza), na progach nakładki. Dodatkowego szlifu nadają quasi-sportowe wkładki pod klamki i osłony lusterek bocznych, które są wykonywane z imitacji tkaniny z włókna węglowego (zwanej żargonowo - karbonem). Dla najbardziej zagorzałych miłośników tuningu, oferta specjalna - układ wydechowy z "niskotonową" niklowaną końcówką. W Polsce Seat nie prowadzi na razie tuningu mechanicznego ("podrasowywania" silników), chociaż prowadzone są pierwsze
dach i "fartuchy" boczne). Spoilery do Seatów wykonano z odpornego na uszkodzenia, łatwego w lakierowaniu, bardzo elastycznego tworzywa ABS. Na życzenie w Ibizie obniża się także zawieszenie (krótsze sprężyny produkcji niemieckiej firmy Eibach). Na desce rozdzielczej można zamontować zestaw sportowych wskaźników (białe tarcze prędkościomierza i obrotomierza), na progach nakładki. Dodatkowego szlifu nadają quasi-sportowe wkładki pod klamki i osłony lusterek bocznych, które są wykonywane z imitacji tkaniny z włókna węglowego (zwanej żargonowo - karbonem). Dla najbardziej zagorzałych miłośników tuningu, oferta specjalna - układ wydechowy z "niskotonową" niklowaną końcówką. W Polsce Seat nie prowadzi na razie tuningu mechanicznego ("podrasowywania" silników), chociaż prowadzone są pierwsze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego