Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ekologiczne
Rok: 2004
Organizowanie ogólnopolskich kampanii tematycznych, przeprowadzonych na płaszczyznach: informacyjnej, edukacyjnej, kulturalnej i interwencyjnej.
– Bieżące interwencje w przypadku niehumanitarnego i niezgodnego z ich naturą traktowania zwierząt i ludzi, a także czynny protest w ramach obowiązującego prawa.
– Tworzenie i propagowanie modelu kultury, światopoglądu i sposobu życia wolnego od okrucieństwa, przemocy, destrukcji, szowinizmu i zobojętnienia, w tym propagowanie wegetarianizmu i weganizmu, a także zdrowego stylu życia
Inicjatywa "Empatia" chce Ci pomoc w wykonaniu pierwszego kroku, a tym, którzy już go wykonali, proponuje współdziałanie przy konkretnych projektach i kampaniach.
Jesteśmy w trakcie organizacji kampanii "CYRK BEZ ZWIERZĄT", która ma na celu przypomnienie opinii publicznej
Organizowanie ogólnopolskich kampanii tematycznych, przeprowadzonych na płaszczyznach: informacyjnej, edukacyjnej, kulturalnej i interwencyjnej.<br>&#150; Bieżące interwencje w przypadku niehumanitarnego i niezgodnego z ich naturą traktowania zwierząt i ludzi, a także czynny protest w ramach obowiązującego prawa.<br>&#150; Tworzenie i propagowanie modelu kultury, światopoglądu i sposobu życia wolnego od okrucieństwa, przemocy, destrukcji, szowinizmu i zobojętnienia, w tym propagowanie wegetarianizmu i weganizmu, a także zdrowego stylu życia<br>Inicjatywa "Empatia" chce Ci pomoc w wykonaniu pierwszego kroku, a tym, którzy już go wykonali, proponuje współdziałanie przy konkretnych projektach i kampaniach.<br>Jesteśmy w trakcie organizacji kampanii "CYRK BEZ ZWIERZĄT", która ma na celu przypomnienie opinii publicznej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego