Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
automatycznie gwarantuje sukces perfum? "Mamy raczej do czynienia z odwrotną tendencją" - zauważają autorzy "Kosmetik Rapport". Oto bowiem producenci ekskluzywnej odzieży lansują perfumy, by uczynić swą markę bardziej "demokratyczną". Perfumy trafiają do szerszego grona odbiorców, a stworzony przez nie wizerunek "napędza" zainteresowanie ubiorami. Promowaniem wizerunku nowych zapachów coraz częściej zajmują się sztaby zatrudniające znanych twórców. Dla Cacharela fotografowała Sarah Moon, dla Niny Ricci pracował David Hamilton, dla Chanel - Richard Avedon i Helmut Newton. Filmy reklamowe reżyserowały takie sławy, jak David Lynch ("Opium" Yves Saint Laurenta), Martin Scorsese (Armani), Jean-Jacques Beinex ("Clandestine" Laroche'a). Wśród artystów, którzy projektowali flakony i uczynili z nich
automatycznie gwarantuje sukces perfum? "Mamy raczej do czynienia z odwrotną tendencją" - zauważają autorzy "Kosmetik Rapport". Oto bowiem producenci ekskluzywnej odzieży lansują perfumy, by uczynić swą markę bardziej "demokratyczną". Perfumy trafiają do szerszego grona odbiorców, a stworzony przez nie wizerunek "napędza" zainteresowanie ubiorami. Promowaniem wizerunku nowych zapachów coraz częściej zajmują się sztaby zatrudniające znanych twórców. Dla Cacharela fotografowała Sarah Moon, dla Niny Ricci pracował David Hamilton, dla Chanel - Richard Avedon i Helmut Newton. Filmy reklamowe reżyserowały takie sławy, jak David Lynch ("Opium" Yves Saint Laurenta), Martin Scorsese (Armani), Jean-Jacques Beinex ("Clandestine" Laroche'a). Wśród artystów, którzy projektowali flakony i uczynili z nich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego