Typ tekstu: Książka
Autor: Ostrowicki Michał
Tytuł: Dzieło sztuki jako system
Rok: 1997
form w sztuce niż np. sztuki konceptualnej, dadaistycznej, happeningu lub performance. W drugim wypadku, gdy mówimy o stopniu aktywności odbiorcy, poza pojedynczymi przypadkami, można twierdzić, że zależy ona np. od jego wykształcenia, uwarunkowań społecznych i cech indywidualnych.
Perześledźmy kolejne przypadki przedstawione na rys. 9.
Droga pierwsza (1) pokazuje, że dzieło sztuki okazało się za trudne do zdynamizowania pomimo dużej aktywności ze strony odbiorcy. Nie dochodzi do przeżycia estetycznego.
Droga druga (2) ukazuje, że odbiorca wykazał się zbyt małą aktywnością. Także w tym przypadku nie doszło do przeżycia estetycznego.
Droga trzecia (3) przedstawia, że aktywność odbiorcy była tak duża, że nastąpiła dynamizacja
form w sztuce niż np. sztuki konceptualnej, dadaistycznej, happeningu lub performance. W drugim wypadku, gdy mówimy o stopniu aktywności odbiorcy, poza pojedynczymi przypadkami, można twierdzić, że zależy ona np. od jego wykształcenia, uwarunkowań społecznych i cech indywidualnych.<br>Perześledźmy kolejne przypadki przedstawione na rys. 9. <br>Droga pierwsza (1) pokazuje, że dzieło sztuki okazało się za trudne do zdynamizowania pomimo dużej aktywności ze strony odbiorcy. Nie dochodzi do przeżycia estetycznego.<br>Droga druga (2) ukazuje, że odbiorca wykazał się zbyt małą aktywnością. Także w tym przypadku nie doszło do przeżycia estetycznego.<br>Droga trzecia (3) przedstawia, że aktywność odbiorcy była tak duża, że nastąpiła dynamizacja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego