Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Unii Europejskiej, jako całości, znajdują się pomiędzy firmami amerykańskimi a japońskimi. Firmy z Japonii są zdecydowanie najbardziej innowacyjne. Można dodać, że najlepszą pozycję pod tym względem spośród krajów UE mają przedsiębiorstwa z RFN, Francji i Wielkiej Brytanii. Na drugim końcu są usytuowane firmy greckie, portugalskie i irlandzkie. W środku tej tabeli rankingowej znajduje się Dania i Włochy.

Normy i standardy jakościowe

Standardami jakościowymi, do których przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny dostosowywać swe produkty są: normy ISO. standardy związane z uzyskiwaniem znaku CE.

Normy ISO

W 1987 r. Międzynarodowa Organizacja Jakości ISO (International
Organization for Standardization) opracowała zbiór norm ISO
Unii Europejskiej, jako całości, znajdują się pomiędzy firmami amerykańskimi a japońskimi. Firmy z Japonii są zdecydowanie najbardziej innowacyjne. Można dodać, że najlepszą pozycję pod tym względem spośród krajów UE mają przedsiębiorstwa z RFN, Francji i Wielkiej Brytanii. Na drugim końcu są usytuowane firmy greckie, portugalskie i irlandzkie. W środku tej tabeli rankingowej znajduje się Dania i Włochy.<br><br>&lt;tit&gt;Normy i standardy jakościowe&lt;/&gt;<br><br>Standardami jakościowymi, do których przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny dostosowywać swe produkty są: normy ISO. standardy związane z uzyskiwaniem znaku CE.<br><br>&lt;tit&gt;Normy ISO&lt;/&gt;<br><br>W 1987 r. Międzynarodowa Organizacja Jakości ISO (International<br>Organization for Standardization) opracowała zbiór norm ISO
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego