Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
gustów lokalnych jest rynek piwa w Niemczech, gdzie dominują lokalne marki. Natomiast w Holandii cieszą się popytem marki piwa, sprzedawanego na wielu rynkach.
Opracowywanie strategii dla poszczególnych grup produktów Chodzi tu o decyzje strategiczne uzależnione od szans rozwoju różnych grup produktów - jednostek strategicznych i ich pozycji rynkowej. Różne warianty pokazuje tabl.36.
Przykładami takich strategii działania mogą być przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.

Przykład: DaimlerBenz i Thyssen

Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało
gustów lokalnych jest rynek piwa w Niemczech, gdzie dominują lokalne marki. Natomiast w Holandii cieszą się popytem marki piwa, sprzedawanego na wielu rynkach.<br>Opracowywanie strategii dla poszczególnych grup produktów Chodzi tu o decyzje strategiczne uzależnione od szans rozwoju różnych grup produktów - jednostek strategicznych i ich pozycji rynkowej. Różne warianty pokazuje tabl.36.<br>Przykładami takich strategii działania mogą być przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: DaimlerBenz i Thyssen&lt;/&gt;<br><br>Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego