Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i Hiszpania - 51,1%).
Reklama w prasie codziennej ma duże znaczenie w Holandii, Irlandii i Danii. Reklama radiowa odgrywa dużą rolę w Hiszpanii, zaś reklama out-door w Belgii, Luksemburgu oraz Francji. Jako przykład rozwoju znaczenia różnych środków przekazu dla reklamy można podać rynek niemiecki. Pokazuje to tabl.69.
Dane tabl. 69 wskazują na duże znaczenie reklamy w czasopismach na rynku niemieckim. Widać także wzrost liczby stacji telewizyjnych i radiowych.
Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych krajach wynika w dużym stopniu z uwarunkowań historycznych i kulturowych. Poza tym zróżnicowane jest podejście rządów tych krajów do środków masowego
i Hiszpania - 51,1%).<br>Reklama w prasie codziennej ma duże znaczenie w Holandii, Irlandii i Danii. Reklama radiowa odgrywa dużą rolę w Hiszpanii, zaś reklama out-door w Belgii, Luksemburgu oraz Francji. Jako przykład rozwoju znaczenia różnych środków przekazu dla reklamy można podać rynek niemiecki. Pokazuje to tabl.69.<br>Dane tabl. 69 wskazują na duże znaczenie reklamy w czasopismach na rynku niemieckim. Widać także wzrost liczby stacji telewizyjnych i radiowych.<br>Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych krajach wynika w dużym stopniu z uwarunkowań historycznych i kulturowych. Poza tym zróżnicowane jest podejście rządów tych krajów do środków masowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego