Escadę Sport, Max Marę. Podobnie z kosmetykami. Jeszcze kilka miesięcy temu kupowała tylko Annayake i La Prairie.<br><br>Najlepsze towary, a więc najbardziej ekskluzywne salony sprzedaży, precyzyjnie spełniające wszystkie merchandisingowe warunki dr Mariusz Trojanowski z katedry marketingu UW tłumaczy: dużo światła, symetria, harmonia, przejrzystość układu budują w nas poczucie bezpieczeństwa.<br><br>Lustrzane tafle, połyskliwość - podnoszą wrażenia estetyczne. Kochamy lustra - poczuje się człowiek nieco zagubiony, naraz - lustro i już jest na swoim miejscu. Kolory. Czerń i bordo - przydają produktom prestiżu. Żółć, złocenia - przywołują na myśl bogactwo. Połóżmy zegarek na bordo pluszu, wsadźmy do czarnej szafki, obok dajmy połyskliwą taflę, złoty akcent i zegarek z