Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 4.10
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1980
jakie podjąć działania, aby spełnił on swą wychowawczą rolę. Po pierwsze młodzież musi być dobrze poinformowana o celu podjętych prac, o ich konieczności i materialnym pożytku. To za mało powiedzieć czyn społeczny, więc działanie na rzecz społeczeństwa, gospodarki itd. Tutaj konieczne są konkrety: będziecie robić to a to, będziecie porządkować taki a taki teren i na tym terenie powstanie - na przykład - plac zabawa dla dzieci, boisko, czy coś w tym sensie. Człowiek podejmujący jakąś cząstkową pracę powinien wiedzieć w jakim celu ją wykonuje, jaki będzie efekt jego pracy, komu będzie służył. Przede wszystkim musi o tym wiedzieć młody człowiek nie pracujący dla swoich
jakie podjąć działania, aby spełnił on swą wychowawczą rolę. Po pierwsze młodzież musi być dobrze poinformowana o celu podjętych prac, o ich konieczności i materialnym pożytku. To za mało powiedzieć czyn społeczny, więc działanie na rzecz społeczeństwa, gospodarki itd. Tutaj konieczne są konkrety: będziecie robić to a to, będziecie porządkować taki a taki teren i na tym terenie powstanie - na przykład - plac zabawa dla dzieci, boisko, czy coś w tym sensie. Człowiek podejmujący jakąś cząstkową pracę powinien wiedzieć w jakim celu ją wykonuje, jaki będzie efekt jego pracy, komu będzie służył. Przede wszystkim musi o tym wiedzieć młody człowiek nie pracujący dla swoich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego