Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
jak Siouxsie & The Banshees, nie pozowali na pacjentów psychiatry, jak The Cure, nie zagłębiali się w artystowskie podróże, jak The Police, nie kopiowali amerykańskiego drobnego realizmu, jak Dire Straits. Starali się brzmieć normalnie, a jednocześnie nie bratać się z resztą muzycznej sceny.
Po drugie, folkowe brzmienie gitary zwróciło uwagę na talent Johnny'ego Marra, który dość szybko zaczął znajdować zatrudnienie przy sesjach nagraniowych innych wykonawców. Lekkie, a jednak penetrujące uszy brzmienie Marr uzyskiwał dzięki gitarze Rickenbacker - firmowym znaku wspomnianej grupy The Byrds. Po punkowych szarżach i heavymetalowych szaleństwach brzmiało to jak powrót do natury. Johnny Marr: Świadomie nawiązujemy do stylistyki lat sześćdziesiątych
jak Siouxsie &amp; The Banshees, nie pozowali na pacjentów psychiatry, jak The Cure, nie zagłębiali się w artystowskie podróże, jak The Police, nie kopiowali amerykańskiego drobnego realizmu, jak Dire Straits. Starali się brzmieć normalnie, a jednocześnie nie bratać się z resztą muzycznej sceny.<br>Po drugie, folkowe brzmienie gitary zwróciło uwagę na talent Johnny'ego Marra, który dość szybko zaczął znajdować zatrudnienie przy sesjach nagraniowych innych wykonawców. Lekkie, a jednak penetrujące uszy brzmienie Marr uzyskiwał dzięki gitarze Rickenbacker - firmowym znaku wspomnianej grupy The Byrds. Po punkowych szarżach i heavymetalowych szaleństwach brzmiało to jak powrót do natury. Johnny Marr: Świadomie nawiązujemy do stylistyki lat sześćdziesiątych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego