Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
domowych budżetów jak mięso czy nabiał powinien wkrótce się skończyć. Jeśli nie, to pilnująca inflacji Rada Polityki Pieniężnej i rząd będą miały kolejny powód do zmartwienia.

Współpraca Paweł Szukała z Pragi i Darek Wieczorek z Bratysławy

Pod dobrą marką

Nasza wołowina, drób i przetwory mleczne są w Niemczech "dobre, bo tanie". Mamy jednak kilka marek, które za zachodnią granicą kojarzą się z jakością. Według badań zrobionych przez polską ambasadę w Berlinie, nasi sąsiedzi rozpoznają kiełbasę krakowską, soki Kubuś i Hortex, słodycze Wedla, piwo Żywiec. Silną i rozpoznawalną marką stał się też Orlen, który w 2003 r. przejął 500 stacji koncernu BP
domowych budżetów jak mięso czy nabiał powinien wkrótce się skończyć. Jeśli nie, to pilnująca inflacji Rada Polityki Pieniężnej i rząd będą miały kolejny powód do zmartwienia.<br><br>&lt;au&gt;Współpraca Paweł Szukała z Pragi i Darek Wieczorek z Bratysławy&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Pod dobrą marką&lt;/&gt;<br><br>Nasza wołowina, drób i przetwory mleczne są w Niemczech "dobre, bo tanie". Mamy jednak kilka marek, które za zachodnią granicą kojarzą się z jakością. Według badań zrobionych przez polską ambasadę w Berlinie, nasi sąsiedzi rozpoznają kiełbasę krakowską, soki Kubuś i Hortex, słodycze Wedla, piwo Żywiec. Silną i rozpoznawalną marką stał się też Orlen, który w 2003 r. przejął 500 stacji koncernu BP
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego