Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie
Nr: 29.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
akcja ratownicza była bardzo trudna, bo panowały złe warunki pogodowe. To prawdopodobnie gęsta mgła była przyczyną kolizji dwóch jednostek.
Pływająca pod liberyjską banderą "Martina", której armatorem jest firma Euro Shipping Ltd., przewoziła chlorowodór z Norwegii do Kopenhagi.
Ostatnią katastrofą z udziałem polskiej załogi był pożar i zatonięcie dwa miesiące temu tankowca "Sletreal" u wybrzeży Kuby. Znajdowała się na nim 24-osobowa polska załoga. Zginęło trzech marynarzy. 12 stycznia zeszłego roku z powodu wybuchu zbiorników z gazem na tankowcu "Athenian Fidelity" zginęło trzech marynarzy, ciał kolejnych dwóch do tej pory nie odnaleziono.
W lipcu 1998 r. zatonął austriacki masowiec "Rautz" z dziesięcioosobową
akcja ratownicza była bardzo trudna, bo panowały złe warunki pogodowe. To prawdopodobnie gęsta mgła była przyczyną kolizji dwóch jednostek. <br>Pływająca pod liberyjską banderą "Martina", której armatorem jest firma Euro Shipping Ltd., przewoziła chlorowodór z Norwegii do Kopenhagi. <br>Ostatnią katastrofą z udziałem polskiej załogi był pożar i zatonięcie dwa miesiące temu tankowca "Sletreal" u wybrzeży Kuby. Znajdowała się na nim 24-osobowa polska załoga. Zginęło trzech marynarzy. 12 stycznia zeszłego roku z powodu wybuchu zbiorników z gazem na tankowcu "Athenian Fidelity" zginęło trzech marynarzy, ciał kolejnych dwóch do tej pory nie odnaleziono. <br>W lipcu 1998 r. zatonął austriacki masowiec "Rautz" z dziesięcioosobową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego