Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 1.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
o skorodowany filar, płyta estakady straciłaby najważniejsze oparcie. Najpóźniej w ciągu roku przeprawa nad torami kolejowymi przy Żelaznej powinna zostać rozebrana. Wiadukt właśnie odciążono - od dziś nie mogą tędy jeździć autobusy i ciężarówki. Nie uratuje to jednak konstrukcji. Tak twierdzą inżynierowie z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Powstaje już projekt techniczny nowej budowli.
MARCIN HADAJ


W tej chwili - jak ustaliliśmy - nie ma ryzyka całkowitego zawalenia się wiaduktu przy Żelaznej. Mimo że wybudowany pod koniec lat 60. i dotąd porządnie nie remontowany, jeszcze kilka miesięcy powinien wytrzymać. Nie oznacza to jednak, że na pewno nie czeka nas tu niespodzianka podobna do tej
o skorodowany filar, płyta estakady straciłaby najważniejsze oparcie. Najpóźniej w ciągu roku przeprawa nad torami kolejowymi przy Żelaznej powinna zostać rozebrana. Wiadukt właśnie odciążono - od dziś nie mogą tędy jeździć autobusy i ciężarówki. Nie uratuje to jednak konstrukcji. Tak twierdzą inżynierowie z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Powstaje już projekt techniczny nowej budowli.&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;MARCIN HADAJ&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>W tej chwili - jak ustaliliśmy - nie ma ryzyka całkowitego zawalenia się wiaduktu przy Żelaznej. Mimo że wybudowany pod koniec lat 60. i dotąd porządnie nie remontowany, jeszcze kilka miesięcy powinien wytrzymać. Nie oznacza to jednak, że na pewno nie czeka nas tu niespodzianka podobna do tej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego